Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké:-)R^ Určitě i páralovské, ale nikoli jako snaha ho napodobit. Užil jsem si to.

0 0
možnosti
JK

Děkuji. S Páralem se to shoduje vnějšími znaky. Jenže pro Párala by to bylo jen vstupní expozé, od něhož by se odvíjely další osudy hrdinů. ;-)

0 0
možnosti
VF

Ještě štěstí, ze tu byla zmínka o Páralových knihách. Už jsem se na Vás chtěla vrhnout a řádně Vás sprdnout za tak drsnou kritiku. Pletu si totiž příjmení Páral a Hrabal.

Teď sedím, čučím a nevím, co napsat. Vyrazil jste mně dech.

Prý povídka! Spíš realita.

1 0
možnosti
JK

Také si ta dvě jména pletu. Vždycky řeknu toho druhé, než o kterém chci mluvit. Jestli to na vás zapůsobilo tak, jak píšete, byl asi účel splněn.

1 0
možnosti
JK

Děkuji za smajlíky a paleček.

0 0
možnosti
JH

Byla jsem zvědavá na jmenovkyni - smutný příběh, ale i to život někdy přináší. Trošku mi to připomnělo knihy Vladimíra Párala, uměla bych si představit pokračování jak hlavní hrdina zestárl, ve fabrice by se vše změnilo a on se stal jejím ředitelem. Dobře napsané:-)

1 0
možnosti
JK

Děkuji. Když o tom tak přemýšlím, s tím Páralem máte pravdu, může ho to připomínat. Je to sice magor, jeho filozofie je mi cizí, nemám ho rád a naštval mě, pár dobrých knih napsal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik