Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

První světová válka byla jiná a hroznější, než války předtím.

Druhá světová válka byla jiná a hroznější, než válka první.

Třetí světová válka bude jiná a sice partyzánská, kdy nepřítele budeme mít v týlu a všude za zády na každém kroku, protože jsme si je sem natahali. Plus samozřejmě ještě totalitní muslimské státy proti rozvráceným státům svobodného světa.

A samozřejmě bude také hroznější, než války předtím.

Je však možné, že se zcela vyjímečně mýlím. Rád bych se mýlil....

0 0
možnosti
JK

To já bych byl taky rád, abyste se mýlil. Ale nedělejte si iluze, nebylo by to ani zdaleka poprvé. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jako už poněkolikáté jsem se v rekci na váš článek rozepsal natolik, že komentář uveřejním jako samostatná blog.:-)

2 0
možnosti
JK

Ale to je dobře. Nebo ne? Jste první, kdo reaguje, protože dlouhou dobu nebyla diskuze z důvodů mně neznámých umožněna.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik