Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chtělo by to specifikovat naše předsudky, ale to na delší psaní. Ženy, které přemýšlejí; jsou to právě ony, kterým bychom měli naslouchat, neboť jejich instinkty bývají blízko pravdě.

2 0
možnosti

Kvůli tomu, co jste napsal v druhé větě, jsem já napsal tyto své znaky. Naše předsudky by chtělo jistě taky zpracovat, ale tohle není analýza ani studie, ale glosa, která přináší jen jeden pohled.

0 0
možnosti

Včera jsem slíbila, že napíši, až se přestanu řehtat. Debata o tom, co je život se dostala do sfér, na které nestačím, ani se mně nechce studovat autory v diskusi uvedené. Mě zachraňují blbiny a srandičky, vážná témata mě ničí.:-)

1 0
možnosti

Však to taky byla ptákovina, fór, nebo jak v diskuzi někdo napsal - koán a neměla ctižádost být nějakým vážným pohledem. V diskuzi pod tím jsem se přizpůsobil tomu, jak své příspěvky diskutéři pojali.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS