Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

odpověď na základní otázku života, vesmíru a vůbec je přece 42. ;)

1 0
možnosti

Myslíte, že 42 přetrumfne studnu? A není to nějaká Adamsova pí**vina? ;-)Celou verzi toho slova mi systém do diskuze nepustil, zatímco do textu ano.

0 0
možnosti
Foto

R^ Jojo, těžkej život askety a eště ke všemu myslitele;-D

1 0
možnosti

Ale musela to být paráda 49 let nikoho nevidět.

1 0
možnosti

Tady to začíná zavánět Zenem. Za poznáním se ženem před svým vlastním žehem. Zdál se mi sen, že za oknem vidím den. Probudím se. Není okno není den. Pouhopouhý zen.

2 0
možnosti

Pěkné. Jinak zen mám docela rád.

2 0
možnosti

Járo, tedy ty jsi číslo!:-))))))))))))

Palac nahoru!

2 0
možnosti

Palác nebo palec nahoru, Majko? Jako napsal J. D. Salinger "Vzhůru tesaři, do výše střechu zvedněte!" Pak to ještě pokračuje dovětkem: "Vchází velikán." ;-)

2 0
možnosti

To byl typický koán.

2 0
možnosti

Jo jo, mohlo by se to tak nazvat. ;-)

1 0
možnosti

Až se přestanu řehtat, zkusím něco napsat.

1 0
možnosti

zajímavý názor na otázku co je to život má i jistý Richard Dawkins, který v podstatě říká, že nám vládnou geny, které se chtějí rozmnožovat a zůstat na živu, a tak si vyrobily několik různých systémů jak se množit....a my jsme jedním takovým jejich vozítkem, protože my máme nožičky a dokonce i auta a můžeme se velmi značně křížit...a to dělá genům dobře.....

takže život je vlastně jen ono biblické....A MNOŽTE SE......vše ostatní je jen nadstavba...ale někdy pěkně pěkná a někdy pěkně hnusná...jak už tak život bývá...:-)

2 0
možnosti

Četl jsem rozhovor s Richardem Dawkinsem a pak jsem si o něm hledal , co šlo na internetu, protože mě svými názory zaujal. On je také hodně kritický k náboženství. Četl jsem i rozhovor s jistým proslulým matematikem, bohužel mi vypadlo jeho mjéno, a ten zase kritizuje Dawkinse.

A nadstavba je vlastně v podstatě zbytná. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik