Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kam se hrabou ti primadonove. My meli Pepu Bicana a to byl PAN fotbalista. A<kdo ho znal, mohl si vsimnout, ze tu hlavu nosi jaksi nakrivo. Ja se domnival, ze je to diky tem jeho perfektnim hlavickam.

1 0
možnosti

Pepi Bican byl skvělý. Myslím, že to byl tehdy jediný náš profesionální fotbalista, nebo jeden z mála. Ale já jsem žádné perfektní hlavičky nedával. Přišel jsem k tomu jako slepý k houslím. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik